Fantastiske tirsdag i fantastiske uke!

Tirsdagene mine er alltid litt stress-tirsdag. Det er mye som skjer i et stramt program. Det starter med levering i barnehage, rekke jobb kjappest mulig, sånn at jeg kan gå 15.30, for å rekke bedriftstime kl 16-17, før sykkeltimen min på aker brygge kl 1730.

Det er likevel utrolig deilig å da komme hjem sånn ca 19.30 og vite at jeg har hatt ukas mest «effektive» dag unnagjort, og nå er det bare å nyte nedtrappingen mot helgen 🙂

I morgen blir nok også en lang dag for oss alle, da vi skal til Fame og fotograferes kl 19 🙂 det var da de hadde ledig, og da vi har tid til siden jeg har pilatestime på Hellerud 17.30. Skal også ha oppstart av fagkollokviegruppe på jobben, så jeg blir sittende der til jeg drar på Sats.. Men det blir koselig med fotografering. Milla er ganske fleksibel, så det gjør nok ikke noe for henne at det blir litt senere den kvelden.. Er jo ikke akkurat vane 😉 Det er nemlig halv pris på alle Fame produkter i januar, og med gratis fotografering, så kan det bli et godt tilbud! 🙂

Tross lange dager, så går dagene fort, og jeg gleder meg like mye til en ny dag. Savner Milla litt nå siden jeg ikke har sett henne siden jeg leverte henne i bhg i dag tidlig (vi hadde dog en veldig koselig morgen da, med dans til radiomusikk bl.a. 🙂 ).

Nå kom Fred hjem fra trening, så logger aaav pcen. Ha en flott kveld 🙂