En tidlig lørdags morgen

I går så jeg den første Twilightfilmen, og guuuud så braaa! Nesten helt forelsket jeg :P:P I kveld skal jeg se toern, New Moon, og jeg gleeeder meg såå..!!!!!!!

Ellers har vi sett Tingeling i dag, Milla valgte den selv i butikken i går. Så nå skal jeg fikse meg, leke med Milla, og kl 09.30 drar vi til Sats Storo for å ha to timer 🙂 hjemme kvart over ett tenker jeg. Rolig dag ellers, det regner, så det er litt trist 😦

Årsaken til at vi er så tidlig oppe, var oppe kl 6, er fordi Milla hadde bajset og vondt i rumpa 😦 Hun hyylgråt da jeg skulle vaske bort stakar, måtte ha henne i dusjen med sval stråle og nesten kaldt vann. Lurer på hva som har gitt henne det.. Nå lukter det muffins igjen, får ta det før det også etser seg inn i de såre huden hennes.

