Want Louboutins??

Mine FINE Louboutins kom i dag, og de er for små for mine klumpføtter. De er str 37,5. Nypris er 645 dollar, og kommer med kvittering. Want??

Kontakt meg på sms 99 52 47 60 el mail hvt@helenethorsen.com.

Borte bra, men dere vet.. HJEMME BEEEST!! :)

Godt tilbake i hverdagen, et øre tettere og litt mer sus i huet. Var veldig godt å få kommet hjem, hente Milla og sove med henne inntil meg i natt!! SØTAA! Hun har visstnok ikke savnet oss i det hele tatt, mens vi var borte. Hihi trist for meg, men bra for henne.

Nå skal finne ut om den siste i Twilightserien er ute, boka altså (breaking dawn), og bestille ny shampoo og balsam fra strawberry i dag også. Litt Mary Kay planlegging og koordinering, og sykkeltime i kveld. Blir masse rydding når jeg kommer hjem.

Da vi kom hjem i går og skulle pakke ut, hadde jeg ikke plass til en dritt i skapet mitt… Det var allerede overfylt. Så det ble en litt senere kveld enn planlagt, med oppdatering av klesskapet. Ut med tykke vinterklær, og inn med silkemyke sommerkjoler fra Nice og Cannes. Wohoo. SÅ nå har jeg et ryddig skap, men en veldig rotete leilighet, ettersom bagger og sekker ligger strødd, og skal ned i boden. Brudekjolen min også, ingen vits i at den henger i skapet nå 😛 Ikke sånn at jeg skal gifte meg igjen med det første, hehe.

Ill better get to it, then. Working, that is. På tide å fylle opp lommeboka igjen! Tette lekkasjer og nytt påfyll! No shopping and lots of working.

UPDATE: Japp Breaking Dawn kom ut i 2009.. Den blir min etterpååå!! GLEDER MEG!! Og 05. juni kommer en liten Eclipse-roman ut, Bree Tanners korte liv, ut. En lite bi-roman om den lille vampyrjenta som overgir seg til the Cullens under slaget, men som ikke kommer så heldig ut av det når Jane (Volturi) kommer…