Lønnskrav truer «Twilight»-innspillingen – Filmweb

Lønnskrav truer «Twilight»-innspillingen – Filmweb.

oh noooo!! Det MÅÅ ordne seg, blir ikke det samme uten  Kellan Lutz som Emmett og Ashley Greene som Alice!!

Er forresten veldig gøy at Breaking Dawn blir to filmer! Enda mer å glede seg til! Trist sagaen slutter etter dette!

SATC2!

WTF is SATC2 u say!?

SEX AND THE CITY 2! Jess snart er den her, og jeg og Marit skal på førpremieren 03. juni på Klingenberg. Huhei på rød løper og greier. Bare å finne fram penskoa nå, Marit! I skrivende stund er det TO ledige plasser igjen på arrangementet, spredte plasser… Glad jeg var tidlig ute i dag morges 🙂

Før det er det jo også premiere på Eclipse, og jeg har reminderen i Outlook på å plinge når det er dags for å kjøpe billetter. Skal ikke på førpremieren på Festningen; foretrekker å se den ordentlig, inne, med stillhet rundt. Har jo lest boka, så vet jo hvordan det går 😉 I går begynte jeg på Breaking Dawn, og jeg døøør av spenning allerede etter et og et halvt kapittel.