Snart helg igjen nå dere!

Jeg drar fra jobb om 45 min!  HELG!

Skal ha sykkeltime i dag kl 17 på SATS Hellerud, også blir det grilling hos svigermor i kveld. I morgen er det 2 timer, Manglerud og Hellerud. Så skal jeg få med meg Remember Me på kino! 😀 Digg med langhelg da, masse trening,leking med Milla, og lesing i bok! wehee!

ser sikkert ut som den IDIOTEN nå for tiden; leser overalt der jeg kan. Den tjukkeste boka ever i min søte Chanelveske, når jeg går til banen, venter på banen og er på banen, og hele veien hjem. Sjangler frem og tilbake, i ulikt tempo, bare for å komme meg gjennom dette! Har kommet et stykke ut i  bok 2; Jacobs bok, for dere som har lest den. GUUUD! Dette er såå spennende!!! IM DYYYYING!

Får finishe up her, så jeg kan lese!

Legg igjen en kommentar

