Da er mai-gleden over!?

Ingen flere helligdager igjen nå før jula! Hatt en fin pinse, med timer, familie, kino (Remember me), middager ute.. mm! Så nå som mai nærmer seg slutten, er det bare å glede seg til JUNI!!! WIHIII!!!

Ja så fikk jeg sett Remember me i går da. Den var FIN! Fred og Jørgen var skeptiske før filmen, men (heldigvis) ble de veldig fornøyde. Jeg nøt hvert minutt med Robert Pattinson på lerretet, og synes historien var kjempefin. Starten var grotesk – satt med KLUMP I HALSEN de første ti minuttene! Spiste også ALT for mye godteri, så var sååå kvalm resten av kvelden 😦

Jeg er snart ferdig med Breaking Dawn også. jeg vil ikke helt at den skal slutte, men gleder meg til  de første 12 kapitlene av Midnight Sun, som jeg kan lese etter BD… Så får jeg prøve å komme meg tilbake til vår verden igjen. Tipper jeg kommer til å kalle mine neste barn Bella eller Edward, hahahaha….. Eller Renesmee kanskje?!?…

I kveld er det cy75 på Aker brygge 1730 as usual, SISTE FØR SOMMEREN! Mandag begynner sommertimeplanen, og da blir det 1 1/2 mnd igjen til neste cy75 på brygga! Trist, men gir mulighet til andre timer! Blir en kjempebra sats-sommer, så dere kan bare glede dere. Alle med bronse-medlemsskap får også mulighet til å trene på alle sentre i norge i sommerperioden. DA ER DET INGEN UNNSKYLDNINGER, folkens 😉

Må jobbe litt, snakkas!

Legg igjen en kommentar

