Slektstreff og alt mulig

Japp, denne helgen skal vi på slektstreff med fredriks slekt. vi har vært det før også, de har det annenhvert år. Så i morgen har jeg fått vikar på timen min for å kunne dra i kveld. snill eller hva?! 😛

Så nå skal jeg på Storo, ha en times styrkeøkt (knebøy, markløft, utfall, legcurl, smal og bred roing (sittende), biceps, triceps, skulder, bryst, mage (planke og rotasjonsøvelser)). SÅ det blir bra. KANSKJE jeg dropper triceps og tar det i morgen, sammen med bryst. Fåår se. kl 16.30 har jeg timer; steppulse 30 og power 30. Så kommer Fred og Milla  og henter meg, hjem å pakke, og reise til Son..

Har hatt mindre å gjøre mot slutten i dag, venter på litt svar osv, så jeg har øvd meg på ulike designteknikker i photoshop med ulike tutorials. GØØY! se om jeg får laget noe ut av det senere.

Men nå må jeg nesten bare hive meg ut av døra, og komme meg på bussen til sats Storo. 2 hele dager igjen til sommertimeplanen begynner, gled dere, det blir en gøy sommer på SATS! 😀

SNX!

BTW, Louboutins solgt. Har fremdeles Chanel 2.55 og Marc Jacobs Elsa til salgs. 😉

