Søndag kveld, og resten av denne helgen..

Søndag kveld er nok ikke en av favoritt kveldene mine. Det er crap på tv, en sorgfølelse over at helgen er over, og litt daff generelt i kroppen.

Jeg har brukt store deler av denne dagen, + gårsdagen, på å hjelpe min kjære med en skoleoppgave som skal leveres imorgen. Vært veldig gøy 🙂 men nå er jeg lei, og glad vi er ferdig! Eller HAN er ferdig, hehe.
Vi har også vært i familieselskap i dag, og på Sats Manglerud for å ha sykkeltime i formiddag.

Fredag hadde vi julebord med jobben, på Emil&Samuel. Jeg og Carla arrangerte det hele, og jeg tror det ble en hit 🙂 Vi dro dog hjem tidlig, og opp tidlig lørdag for å ha timer på Storo. Lunsj med Marit, og ettermiddag og kveld hjemme ble til soving og oppgaveskriving.

Neste helg er heele helgen satt av til Sats kurs. jeg gleder meg, men gleder meg egentlig mest til det er over. Det er slitsomt å bruke en HEL helg på kurs, når man har jobb osv hele uka ellers.

Har egentlig masse jeg vil skrive, men jeg tar det senere. Got a little secret 😉

snx.