Torsdag kveld i sofaen… Here it comes

Jeg har tenkt å gå i seng straks. Men måtte sitte å surfe etter litt diverse.. Magebilder fra uke 7-8 etc. U know. Jeg fant ikke akkurat det da, bare 3 mndr.. hmm

Jeg sitter i grunn å venter på at førstegenerasjons hestaminene i Postafen’en jeg tar skal kicke inn, og jeg blir trøtt. Jeg sover jo omtrent kontstant hele dagen nå, og da blir gjerne kveldene lengre.. Skummel greie. (Elsker å ha Rita-farmasøyten min til å forklare meg alle legemidler! WHAT should I have done without u???…. ikke alt jeg fortår da, men du r veldig flink til å forklare!).

Merker virkelig at hormonene økes og at ting skjer i kroppen. Kvalmen har jeg jo hatt lenge, men nå kommer det andre for ALVOR.. trettheten, hodepiner, ticks (OMG jeg har lyst på sjømat HELE tiden – snacks spiste KRABSTICKS i stad!!), såre pupper, «menssmerter» … og Fredrik har fått kjenne på HUMØRsvingninger.. Men han vet hva det er, og bare LER av meg. DET er skikkelig irriterende. 😛

Så ja, i guess the cats outta the box. Who didnt know lzzzzm.

Imorgen skal jeg møte Siri til lunsj, håper jeg holder meg våken hele tiden. Jeg er nok ikke stort selskap om dagen..

Nei nå må jeg komme meg i seng, kjenner øyelokka bruker lengre tid på å åpnes, og tankene svinner..

Ill be back..