Min perfekte Tillie

I københavn forrige mandag, var jeg såklart litt gira på en ny pal. Jeg hadde tenkt Chanel, siden de jo faktisk selger det i Køben. MEN, pga salg, var alle veskene GOOONE! 😦 Så da brast det lille håpet. Jeg tenkte da at det ikke ble noe veskeshopping. Men så gikk jeg innom Mulberry.

Og egentlig er ikke jeg en Mulberry-type. Jeg liker i utgangspunktet ikke veskene deres så alt for godt. De er fine, romslige og brukbare, men jeg synes mange ofte er litt for grove i interiøret etc til at jeg vil ha dem.

Men så så jeg Tillie. En veske jeg egentlig ikke hadde sett meg ut fra før av. Men denne trollbandt meg litt, en helt lys og supermyk veske. Med stoffinteriør, og mykere, mer behandlet skinn innvendig i toppen. Og det som fikk meg enda mer gira, var pricetag med 30%.

Jeg klarte å komme meg ut igjen uten veske, men bare 10 min senere løøp jeg tilbake og kjøpte den. Og siden har jeg ikke klart å la den være. Nå bruker jeg den konstant! Den passer til ALT! Den er ikke like romslig som min nyeste Wang, men det har jeg løst ved å la treningstøyet være i egen treningsbag, faktisk 😉 ..

Jeg liker Tillie mye bedre enn jeg likte Alexa; Alexa solgte jeg jo, siden jeg aldri fikk brukt den. Men denne er annerledes. Lettere å bruke, lettere å holde, lukke, åpne. I LOVE IT! og den er så MYYK! ❤

Teite Sandvikaklinikken!

Jeg bestilte time hos Sandvikaklinikken til 3d UL, imorgen 9.30, og sendte dem mail om at jeg er 35 uker på vei når timen kommer, og spurte om det var noen hensikt da. jeg fikk ikke noe svar, og i går sendte jeg en mail om at jeg ikke ønsker timen likevel siden det er så langt utti, og at det ikke passer så bra (Milla har ferie fra barnehagen, og jeg er alene med henne (og hun skal jo egent ikke være med på UL), jeg har ikke bil, og  med  bekkenløsninga og Milla er det litt PES å komme meg til sandvika med det kollektive).

Jeg fikk kjapt svar om at jeg måtte betale full time siden jeg sendte mail på en ikke-virkedag ( de har 24t beskjed i forveien – greit nok – men det må være virkedag). Åssen skal man ha sjangs til det når det skjer noe brått på som endrer planer, og det i helgen?!?

jeg svarte dem det, og at jeg hadde sendt en mail de ikke hadde svart på. Da fikk jeg dette i svar:
«I tillegg står det i headingen på eposten du har svart på «ikke svar på denne» – disse mailene havner i en egen innboks som ikke sjekkes like ofte.

Det samme har du gjort med mailen du sendte oss for 12 dager siden – vi fant denne i den egne innboksen nå, og det er derfor du ikke har fått svar på denne. Det forventes at man henvender seg på rett måte om man ønsker svar – ikke til en «no-reply» melding, spesielt om man jobber innen IT, slik det ser ut til at er tilfellet her.»

min jobbsignatur på mailen er itkonsulent, som er yrket mitt. så ja, jeg er itkonsulent, men man kan vel blinkse uansett? dessuten sendte jeg den mailen også til den de bruker i kundekontakt, rett etter jeg sendte den første, pga jeg så det var no-replay. Men så får jeg DET i svar!??

han mobber meg pleint ut!

jeg vurderte om jeg bare skulle dra å ha den timen med alt peset det innebærer i morgen tidlig, siden jeg uansett må betale en TUSENLAPP for det, men når jeg får et sånt svar, vil jeg ihvertfall ikke MØTE personen!

dessuten kunne de ha mailet/ringt meg når  de så at min termin er 6. aug, og at jeg derfor er «for langt på vei» til å kunne få noen gode resultater av UL denne mandagen, og heller fått en ekstra bekreftelse på at jeg likevel ville ha timen dersom jeg ønsket det.

Jeg er så SINT at det er ikke mulig, her har han en praksis basert på gravide, der hva som helst kan skje når som helst, også har han en SLIK holdning!

MAKAN!

Sist gang var jeg fornøyd, men med denne kundebehandlingen blir jeg bare så sint.

Så GÅ ET ANNET STED, peops 🙂