Hei håå hei hå..

VI lever enda, i beste velgående 😉 er på hotellet og slapper av nå. Fred sover litt, og jeg skal lese mer i Eclipse. Snart lest den ut. Det er sååå spennende og jeg  gruer meg til den er ferdig!

I dag har jeg trent på Espace Welness, gjorde det i går også. Ganske tydelig at kvinner i frivektsområdet på franske treningssentre er en sjeldenhet, for jeg fikk ganske mye oppmerksomhet. Mye positiv, med la oss si imponerte gutter, men også negativ, i form at det virket som om noen av dem mente det var en grunn til at det ikke skulle være jenter der 😛 jeg gir jo f i det, og trente som vanlig. Og grusa dem skikkelig, hehehhee…. 😛

Kan jo gi dere en liten oppsummering av dagene våre her da;

tirsdag kom vi hit, og var i Nice og småshoppet litt. Onsdag dro vi til Cannes, og jeg kjøpte en herlig LARGE classic Chanel flap-bag, og litt klær etc.

Chanel flappen 🙂

Fredrik i Cannes, foran der filmfestivalen og alt skjer 🙂

Torsdag dro vi en tur til Monaco og småkikket på formel 1-forberedelsene og testkjøringene, før vi dro til mitt kjære Menton. Menton er stedet der jeg har tilbragt alle somrene, endel påsker og høstferier, fra jeg var 9 år tror jeg, til 19.. Menton,Cannes, Nice, Antibes, Juan-Les-Pins. Og alle de små landsbyene rundt. Så for meg å komme til Menton, var utrolig deilig. Vi gikk først å spiste lunsj på Vesuvio (omtrent verdens beste pizza!! Der var vi MYE før!), og etter det gikk vi til Imperial Plage, en strand eid av en østerriker ved navn Pepi. Der har vi pleid å være gjennom alle somrene, så vi kjenner dem godt. Desverre var ikke Pepi der, men kona og den ene datteren var det. Vi ble sittende der i 3-4 timer og bare slappe av, jg leste i boka, og Fred hørte på musikk. Det begynte å regne, men det var egentlig bare koselig. Mange minner som strømmer fram, og det er litt vemodig å tenke på at de årene er forbi. Henrik og jeg som hoppet på trampolina (Henrik var helt gæærn etter trampolina), han, Tancrede og jeg som spilte Pokemon i hengesofaen over veien. Mamma som leste bok i evigheter oppe i restaurantområdet, pappa som røyka sigar.. Det er så mange ting, mange fine minner!

Da regnet lettet gikk vi inn til byen, småshopping, og til toget tilbake til Nice. Ble middag på den fine thairestauranten ved promenaden borte ved gamlebyen. Også et sted vi alltid har pleid å vært på da jeg var liten.

I går var jeg å trente styrke på Espace Wellness. Etter det møtte jeg fredrik og vi tok en kaffe og en crepe på Haagen Dazs på torget i gågata i Nice. Ble litt handling også fredag. Dro til Cannes igjen på kvelden, og gikk i «gamlebyen». Skulle egentlig spise på fiskerestaurant, men siden de var så dyre, og vi i et lite glimt av et sekund ble litt gniene, dro vi på pizzarestaurant i stedet. Palm Square het den. Og jeg ble IKKE imponert. Pizzaen var som FROSSENPIZZA, servicen heller dårlig, stressa servitører. Nei fysj. Så da vi hadde betalt, skyndet vi oss ut, uten å legge igjen tips. Såå flaut, men søren heller, å gi tips er noe man gjør når man er fornøyd?! Ikke når man ANGRER restaurantvalget og synes det var CRAP.

Etter middagen gikk vi bortover promenaden i Cannes, og aFYSJ så mange mennesker det var der. Det er jo filmferstival, så folk er jo pyntet til de grader. Veldig gøy å se da. Mange fine biler, fine folk.

I dag har jeg jo allerede fortalt om. Nå slapper vi av etter shopping. Har blitt endel klær, overdeler mest for meg, og sko.. Kjøpt enkle hvite og rosa Nike shox, «ballerina» Adidas, 2 par andre ballerinasko (sorte, og et beige par). I dag ble det Chanelballerinaer på meg, og Dior solbriller. Ballerinaene er smale, sorte quiltede med CClogo og sløyfe foran. Solbrillene er også sorte, store, med tynn bøyle på sidene. Skal legge ut bilder etterhvert.

Adidas sko… såå komfortable!! og enkle og søte!

Tenker at med Chanelballerinaene på plass, er det nok shopping på meg. Snart nådd budsjettet mitt, er vel greit å komme hjem i pluss, så da får jeg gi meg nå. Fått oppdatert garderoben min skikkelig. Også vært på secondhand butikk, på små pret-a-porter butikker i gamlebyen i cannes, og en her nede i gata i Nice.. Vært på Zara (jaja, er jo Zara hjemme og, men hjemme har jeg aldri tid eller lyst til å gå dit, er bare stressa der og masse folk..). Blitt 2 par jeans der faktisk.. I går i Cannes fant jeg også et nydelig smykke, av en type jeg ikke har fra før.. Kjøpte også rød chanelnegllakk på LaFayette i går, da jeg egentlig BARE skulle ha nude strømpebukse og våt eyeliner.. Da jeg stod i kassen og skulle betale, hadde ekspeditrisen så fin negllakk, rød, så jeg måtte bare ha den 😛 .. jammen god motstandskraft i meg 😛 men rød negllakk går til alt da, ultimate klassiker, så det kan jo aldri bli bomkjøp.

Nei, dette ble vel mye lesning på dere, og lite bilder. sorry det, det kommer bilder senere.. nå vil jeg bare dykke inn i min vampyrverden igjen, leve meg inn i rollen som Bella Swan, og nyte de neste kapitlene i verdens beste bok.

Ha en flott lørdag dere 🙂